تبريك ميلاد حضرت مسيح عليه السلام 
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه والنصر و اجعلنامن خيرانصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه
سالروز ميلاد كلمه الله، مؤيد به روح القدس و بنده و پيامبر الهي، حضرت عيسي مسيح، برهمگان مبارك باد.
او كه پيام آور صلح و مهرورزي بر پايه توحيد و عدالت بود از دامن مادري برخاست كه خداوند او را پاك قرار داد و بر زنان عالم برتري داد. مادري و پسري كه خداوند آنان را از آبرومندان بارگاه الهي و در جايگاهي رفيع قرار داده است.
بدون ترديد خداوند رحمان و رحيم و خالق بي همتا، انسان را پس از آفرينش به حال خود رها نكرده است و با ارسال رسل و صالحين و عطيه فطرت و عقل آنان را در مسير درست هدايت و كمال و تعالي قرار داده است. نسلهاي بشر پي در پي خلق نشده اند تا در دلهره و تهديد، درگيري و تجاوز و ظلم وكينه ورزي زندگي كنند و بدون لذّت بردن از يك فضاي دوستي و برادري كه سرشار از عشق و عدالت باشد جاي خود را به نسل بعدي بدهند.
فلسفه خلق بشر، نيل به قله سعادت، برپايي حيات طيبه، شكوفايي همه استعدادها و جاري شدن عدالت و مهر در سرتاسر زمين و در بين آحاد مردم بوده است. اين يك وعده قطعي الهي است كه، زمين پس از آنكه توسط مستكبرين و ظالمين از ظلم و عداوت پر شده است، با ظهور منجي موعود پر از عدل و داد خواهد شد.
همه پيامبران الهي اين حقيقت را به روشني فرياد كرده اند.
متأسفانه در طول تاريخ عده اي خودخواه و مستكبر بوده اند كه در مقابل دعوت انبياء الهي ايستاده اند و هم اينان ريشه همه بدبختيها، و عامل اصلي همة جنگ ها و دشمني ها بوده اند.
شرايط امروز جهان بر همگان آشكار است. در فلسطين اشغالي، در عراق، در افغانستان، در آفريقا و آمريكاي جنوبي و حتي در اروپا و آمريكاي شمالي، سلطه گران بخاطر منافع حزب و گروه و پركردن جيب هاي خود شرافت و كرامت و صلح و آرامش انسانها را به مسلخ برده و دروغ و فريب را بجاي صداقت و راستي نشانده اند.
بسياري از انسانها از وضعيت جاري جهان خسته اند و به اين نتيجه رسيده اند كه ساز و كارهاي موجود نمي تواند آرامش را به انسانها هديه كند.
به راستي اگر حضرت مسيح عليه السلام امروز حاضر بودند چگونه عمل مي‏كردند و در مقابل چه افرادي و در كنار چه كساني مي ايستادند.
اگر حضرت مسيح امروز حاضر بودند دستور مقابله با فساد و ابتذالي را مي دادند كه سعي در تضييع حقوق و جايگاه والاي زنان دارد، جايگاهي كه مريم مقدس اسوه و نمونه آن است.
اگر حضرت مسيح امروز بودند دستور مقابله با جرياني را مي دادند كه سعي دارد جهان را از عدالت، معنويت و صلح تهي سازد و به همين دليل است كه پيروان واقعي انبياء الهي، نيز در مسير تقويت معنويت و صلح و عدالت گام بر ميدارند.
گرچه سالي كه گذشت همراه با بيعدالتي ها، تجاوزها و حق كشي هاي زيادي بود. اما نداها و فريادهاي خداخواهي و عدالت طلبي هم بلندتر شد. ملتها روز به روز به قدرت ايمان و خدا پرستي آگاه تر مي شوند و بيشتر از گذشته به صلح و عدالت روي مي آورند و به نداي پيامبران الهي لبيك مي گويند.
همان گونه كه حضرت مسيح مردم را به خوبي دعوت كرده اند و از بديها و تجاوز برحذر داشته اند ، پيروان واقعي ايشان نيز چنين هستند. آنان با ايمان به خدا و آخرت در انجام نيكي ها پيشتازند.
يقين داشته باشيم كه عمل به دستورات انبياء، اصلاح دنيا و تضمين آخرت را تواماً بدنبال دارد.
ما معتقديم مسيح عزيز نيز براي تحقق وعده همه انبياء الهي ظهور خواهد كرد و دوشادوش موعود امّت ها، همه زيبائيها و خوبيها را براي همه بشريت و همه زمين به ارمغان خواهد آورد و در اين ايام به آن روز پرشكوه يك سال نزديك تر مي شويم.
ضمن گراميداشت ميلاد پيامبر دوستي و عشق، حضرت عيسي مسيح و تبريك آغاز سال نوميلادي، از خداوند رحيم و حكيم براي همگان بخصوص مسيحيان ايران و جهان، سعادت و سلامت و سالي سرشار از بركت و موفقيت و مهرورزي مسألت دارم

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور ایران

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا